سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو شیشه ای

تابلوهای شیشه ای از جمله تجهیزاتی هستند که از طریق آن می‌توان دکوراسیونی شیک و مدرن برای منزل و یا محیط کار ایحاد نمود. این نوع از تابلوها از نظر طرح و رنگ بسیار گسترده هستند از این رو به کمک آن‌ها به راحتی می‌توان به محیط جلوه‌ای زیبا بخشید.

با توجه به خاص بودن این نوع از تابلوها، امروزه به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اگر در پی ایجاد دکوراسیونی شیک و جذاب برای منزل و یا محل کارتان هستید پیشنهاد می‌کنیم ادامه این پست را از دست ندهید چرا که به طور اختصاصی می‌خواهیم درباره تابلو‌های ‌شیشه ای به عنوان یکی از عناصر زیبایی در دکور محیط صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: معایب پارتیشن شیشه ای

تابلو ‌شیشه ای چیست؟

امروز برای عکس‌های یادگاری کمتر قیمت پارتیشن شیشه ای از متریالی همچون کاغذهای رنگی و یا قاب‌های چوبی استفاده می‌شود. با ظهور تابلوهای ‌شیشه ای افراد زیادی مایل‌اند که از این متریال استفاده نمایند چرا که از زیبایی خاصی برخوردار است و می‌تواند دکوری شیک و مدرن به ارمغان بیاورد. تصاویری که بر روی تابلوهای ‌شیشه ای ایجاد می‌شوند در مقایسه با نوع کاغذی بسیار مقاوم و با کیفیت‌تر هستند و حتی سال‌های سال نیز می‌توانند بدون رنگ پریدگی، خوردگی و ساییدگی به شکل اولیه خود بمانند. همچنین این نوع از تابلوها در برابر نور خورشید و رطوبت نیز مقاوم می‌باشند.

از ویژگی جالب تابلوهای ‌شیشه ای توانایی چاپ عکس بر روی شیشه می‌باشد. بدین ترتیب از انواع تصاویر می‌توان استفاده کرد. این امر یعنی چاپ تصویر توسط یکسری چاپگرها با جوهرهای مخصوصی که چسبندگی بالای دارند، انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:‌مزایای کنسول های شیشه ای 

تابلو ‌شیشه‌ای دیواری

رسالتی که تابلو ‌شیشه ای بر عهده دارد، ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن است از این رو در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از شیشه‌ها به حدی محبوب هستند که حتی در بسیاری از سازه‌های ساختمانی از جمله پارتیشن‌های ‌شیشه ای اداره، شیشه بالکن، شیشه حمام، آسانسور ‌شیشه ای و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلو ‌شیشه ای دیواری یکی از پرکاربردترین نوع تابلو به حساب می‌آید. این نوع از تابلو‌ها تاثیر بسیار چشمگیری بر روی دکوراسیون فضا دارند از این رو به عنوان محصولی تزیینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با نصب تابلو ‌شیشه ای بر روی دیوار سالن پذیرایی می‌توان تغییر خیره کننده‌ای در دکوراسیون فضا مشاهده نمود. حتی این نوع از تابلوها را می‌توان به عنوان هدیه‌ای ارزشمند به دوستان خود تقدیم کرد. تابلوهای ‌شیشه ای دیواری می‌توانند به صورت یکپارچه و یا تکیه‌هایی جدا از هم باشند. بر روی این تابلوها می‌توان تصاویری از تولد، عروسی و یا فارغ التحصیلی چاپ نمود و آن را در هر سایز و ابعادی سفارش سازی کرد.

بیشتر بخوانید: انواع آجر شیشه ای و مزایای آن 

آشنایی با انواع تابلو ‌شیشه ای

تابلو ‌شیشه ای در انواع زیر طراحی و تولید می‌گردد:

  • تابلوهای ‌شیشه ای آکریلیک: نصب پارتیشن شیشه ای در این نوع از تابلوها از رنگ‌های مختلف آکریلیک استفاده می‌شود. تابلوهای ‌شیشه ای آکریلیک برای تزیین فضای داخلی ساختمان گزینه‌ای ایده‌آل می‌باشند.
  • تابلو ‌شیشه ای طرح‌دار: از ویژگی ارزنده این نوع از تابلوها، تولید در طرح‌های مختلف حتی با توجه به سلیقه و نظر مشتری است. بر روی شیشه‌های مات و یا شفاف با بهره بردن از دستگاه سندبلاست انواع طرح چاپ می‌گردد.
  • تابلو ‌شیشه ای سه بعدی: یکی از به روزترین و مدرن‌ترین نوع تابلو به حساب می‌آید که این روزها با استقبال خوبی مواجه گردیده است.
  • تابلو ‌شیشه ای حکاکی شده: با استفاده از دستگاه‌های خاص همچون مستر، بر روی شیشه طرح‌های گوناگونی کنده کاری می‌شود.
  • تابلو ‌شیشه ای اسید کاری شده: این نوع از تابلو نیز بسیار مدرن و شیک می‌باشد. در تابلو ‌شیشه ای اسید کاری شده طرح‌های گوناگونی را با دستگاه‌های مخصوص بر روی شیشه اسید کاری می‌کنند. اسیدهای به کار رفته نیز مختص این امر هستند.
  • تابلو ‌شیشه ای پایه‌دار، تابلو ‌شیشه ای هوشمند، تابلو ‌شیشه ای با قاب استیل، تابلو ‌شیشه ای با نورپردازی مخفی و تابلو ‌شیشه ای وایت برد از دیگر نمونه‌های رایج انواع تابلو ‌شیشه ای هستند.

بیشتر بخوانید:‌ استفاده از گیاهان در دکوراسیون

کلام پایانی

امروزه تابلوهای ‌شیشه ای به دلیل مزیت فراوانی که دارند به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این نوع از تابلوها از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و به خوبی در برابر رطوبت، ساییدگی، حرارت و ضربه می-توانند از خود مقاومت نشان دهند. یکی از مهمترین مزیت تابلو ‌شیشه ای عدم محدودیت در سایز می‌باشد، از این رو کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود انواع مدل و سایز را در هر طرح و رنگی که مایل بودند شخص سازی نمایند. استفاده از تابلو ‌شیشه ای می‌تواند دکوراسیون ساختمان را به طور چشمگیری تغییر دهد و جلوه‌ای شیک ایجاد کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پارتیشن شیشه ای با همکاران ما در پویا در آرکا در ارتباط باشید